ביוני 2022 נקראנו למשימה - ניהול סושיאל למותג ״תל אופן״ - האופניים המכניים והחשמליים שפרוסים בעיר תל אביב.
כשיצאנו לחשיבה, הבנו שזה לא יכול להסתכם רק בסושיאל. כדי להצליח במשימה, חייבת להיבנות כאן אסטרטגיה ברורה אחרי 10 שנות פעילות, חייב להיות עדכון גרסה. בצעד נועז התקבלה ההחלטה - הפעם, כדי לבוא עם בשורה חדשה, חייבים להניע כאן מותג חדש!
הלקוח הסכים איתנו והוחלט להתרחב גם לערים נוספות, כאשר המיתוג צריך להיות נגיש, ברור וחי עם מסר חדש.
זה היה תהליך ארוך, מבחירת השם, הסלוגן, הצבעוניות בהתאם לגבולות הגזרה שהוגדרו לנו.
כדי להתחבר למגוון עולמות ופרסונות - הוחלט לפתח שפה איורית רחבה דרך מספר דמויות שבאופן אישי, נקשרנו אליהן אחת אחת. התחדשנו באלפי אופניים חדשים, קלים ונוחים יותר - כך שהבשורה היא גם מוצרית ואין טוב מזה! ממתגים את המסופים, את רכבי השירות שמסתובבים, את תחנות העגינה ואפילו את דלתות משרדי החברה!
לאורך כל הדרך אנחנו עדים לשינויים בתחב״צ, בעליית אחוז התאונות עם קורקינטים חשמליים, בוחנים וחוקרים את תושבי תל אביב שמתניידים בעיקר באופניים ומבינים כמה המשימה שלפנינו חשובה, הרבה יותר מהמיתוג.